sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Surfing

IMG_5198IMG_5172 IMG_5160 IMG_5103IMG_5110 IMG_5163 IMG_5155Mulla ei ole ollut wifiä ikusuuksiin ja nytkin sain sen käyttöön vaan muutamaks päiväksi, kun yövytään caravan parkissa jossa sattuu olemaan free wifi. Kesälomaani on viettänyt ranikkolla mun toisen host perheen kanssa tehden kaikenlaisia kivoja juttuja, kuten surffausta. Nyt olen matkalla kolmannen perheeni kanssa Gold coastille caravanilla. Eilen ajettiin seitsämän tuntia autolla ja nyt ollaan caravan parkissa, jossa yövytään muutama yö ja jatketaan ajomatkaa vielä ehkä neljällä tunnilla. Aussit on hulluja, kun ne ajaa niin paljon, mutta se on ihan ymmärrettävää sillä välimatkat on ihan toista luokkaa kun Suomessa. Kun sain kerran wifin käyttöön niin aattelin jakaa vähän kuvia mun ja unkarilaisen Annan surffauksesta. Se oli ihan hirmu hauskaa, mutta myös tosi vaikeeta. Pääsin useesti seisoon laudan päälle, mutta sitten ehkä viiden sekunnin päästä kaaduin takasin veteen. Surffauksen opettelu vaatii paljon kärsivällistyyttä sanon minä. Mutta oli kyllä yks parhaimmista kokemusksista täällä Australiassa toi surffauksen kokeileminen!

1 kommentti: