torstai 10. huhtikuuta 2014

Thank you lipstick for existing

a2 a3 a1
huulipuna/loreal 297 aurinkolasit/ Kiran neule/kirppari kauluspaita/Top Shop farkut/carlings kengät/kirppari

Mulla on nykyään päällä melkein poikkeuksetta mustat farkut ja joku tylsä neule. Oon tosi kyllästynyt kaikkiin mun vaatteisiin ja en malta odottaa shortsi ja hamekelejä jolloin mulla on edes jotain kivaa päällepantanaa. Tota asua piristin huulipunalla ja se ei koskaan kyllä petä. Heti näytti asu jo elävämmältä.
No anyways mä tästä suuntaan nyt kouluun ja siitä sitten suoraan Helsinkiin, pitäkää ihana viikonloppu muruset <3

6 kommenttia:

  1. oikoluetko sun kirjotuksia ollenkaan kun tuntuu että joka postauksesta löytyy vähintään yks kirjotusvirhe? ei sillä että mitenkään ettimällä ettisin niitä mutta esim päällepantanaa on aika vaikee lukee väärin :-D tai viime postauksen 'päivä puheliman kautta'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä oikeluen. Oon tässä huomannu, että omille virheilleen on tosi sokea ja asiat lukee automaattisesti niinkuin ne on ajatellut :D Joten siinä voi olla yksi syy postauksissa esiintyviin kirjotusvirheisiin en muutenkaan ole erityisen tarkkaavainen ja se vaikeuttaa myös virheiden huomaamista.

      Poista
  2. Oot kaunis! Sulla on muuten aina joskus v'ähän rasvasen tai kuitenkin likaisen näkönen tukka.. Harmi koska se huonontaa yleisilmettä ihan sikana :( en siis pahalla sano tätä. Ihan vain siksi kun itselläki rasvottuu helposti niin ymmärrän kyllä kuinka inhottavaa pestä jatkuvasti mut se kannattaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu toi on kyllä totta. Pyrin tosiaan kuitenkin käymään joka päivä suihkussa ja hoitamaan hiuksiani. Mutta kiitos huomautuksesta :---D

      Poista
  3. Ihana Lilja <3 :) p.s. tuun pölliin ton huulipunan... ;)

    VastaaPoista