lauantai 4. toukokuuta 2013

sheinside favourites

Kokosin tähän postaukseen mun tyylisiä asukokonaisuuksia ja vaatteita ---> sheinside <--- nimisestä nettikaupasta, joka osoittautui näin syvällisen tutkinnan jälkeen aiko kelpo kaupaksi. Löysin tosi paljon ihania vaatteita ja kaikkia en tähänkään saanut mahdutettua, mutta osan kuitenkin. Toivottavasti opitte jotakin uutta mun tyylistä tai saatte vaikka jonkinlaista inspistä/ideaa omaan pukeutumiseenne. Enjoy!
Collage11
Ekana kokosin tällasen pienen asukollaasin. Oon aivan rakastunut swetareihin ja tossakin näkyy yksi ja vielä tollasella älyttömän söpöllä naamalla. Oon myös alkanut tykkäämään sellasista erilaisita printeistä paidoissa ja noi naamat on kyllä ehdoton suosikki. Mä oon jotenkin laskenut sen varaan, että suomen kesä on taas tosi kylmä ja saan pitää sitten shortsien kanssa (ainakin iltaisin, jos se lämmin kesä sattuiskin tulemaan) noita paksumpiakin swetareita. Shorteseina tossa on tollaset perusvaaleat farkkushortsit, pienenä yksityiskohtana kuitenkin noi niitit. Itse tähän lisäisin vielä jotkus korvikset (kuten nuo ristit) ja ehkäpä nutturan !
Voilâ, valmiina kesäpäivään rannalla ja yöhönkin.
Collage Tässä on sitten taas tätä mun rakastamaa tyyliä eli vaaleanpunaisen sävyjä, kultaa, söpöjä kuoseja, rusetteja, pitsiä ja vaaleaa farkkua. Pettämätön yhdistelmä.Collageasdfgh Keräsin sheinsiden sivuilta myös mun lempparimekkoja ja nämä kolme iskivät värinsä ja mallinsa takia heti mun silmääni. Ihanan tyttömäisiä ja söpöjä kaikki! Noilla voisi mennä kevätjuhlaan korkkareiden ja kiharoiden kanssa, mutta yhtä hyvin ne voisi rennon hiuskampauksen ja balleriinojen kanssa olla ihan normaalin kesäpäivän asu.Collage8ot7ituutiuti
Oli vielä pakko kerätä näitä ihananihania swetareita joita sheinsidelta löytyy varmasti jokaiseen makuun. Näissä kollaaseissa olevat oli mun ehdottomia suosikkeja ja vähintään muutama löytää varmasti tiensä mun vaatekaappiini. Tää ei ehkä ole niin mahtavaa, että innostuin näistä juuri ennen kesän tuloa mutta kesäillat ovat viileitä, eikö?
Collagetfguygl
Tässä vielä lisää näitä söpöläisiä. Nää on vaan niin rentoja ja näyttävät shortsien kanssa mahtavilta !

Mitäs piditte? Mikä miellytti silmää ja mikä ei?

Kaikki vaatteet ovat siis tällä hetkellä myynnissä sheinsidellä ja haluat hankkia hienoja vaatteita tosiaankin kohtuuhinnalla suosittelen todellakin käymään siellä ainakin tsekkaamassa.

22 kommenttia:

  1. nuo colleget on kyllä ihania!♥ kattelin muuten noita sun vanhoja postauksia ja oot muuttunu tosi paljon ja blogi myös! toki hyvällä tavalla:--)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa niiin onkin! ja kiitos tosi paljon ♥

      Poista
  2. Noi kauluspaidat on tosi ihania!


    secret-things-anna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Toi Navy-paita ja tuolla ylhäällä toi tiikeri-paita on mun lempparit! Noi mekotkin on tosi nättejä.
    Sulla on muuten tosi kiva blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okeeei, kiva kuulla sun lempparis! ja kiitoksii ♥

      Poista
  4. http://www.sheinside.com/Sequined-Solid-Waist-Irregular-Chiffon-Dress-Pink-p-85944-cat-1727.html
    ^ pinkki mekko mikä sullakin tossa :-)
    ihastuin tohon ja aattelin, että voisin tilata, enkä oo koskaan tuolta sheinsideltä tilannu ja tossa on koko 'one size' niin tiiätkö yhtää minkä kokosia noi suunnillee on?
    kiitti paljon jos viittit auttaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo tosiaan tuolta vielä itse tilannutkaan eli en kyllä tiiä. Mutta suosittelen ihan mittaamaan jos sieltä vaan löytyy sitä size guidea :---D ja musta tuntuu, että se on sellanen aika tiukahko joka sitten venyy hyvin !

      Poista
  5. osaatko sanoo miten kauan noilla kestää toimitus?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaverin mukaan kuulemma noin 1-2 viikkoon :---)

      Poista
  6. tuo boy collari on aivan ihana:) voisin ottaa semmosen itelle kyllä^^ ja oikeestaan noi kaikki on aika kivoja!

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihania noi collarit! Ja ekan kollaasin shortsit <3

    VastaaPoista
  8. tuolla on kyllä aivan ihania vaatteita, saispa itelle ne kaikki! :D

    VastaaPoista
  9. voisin huolia noi kaikki mun vaatekaappiin! <3

    VastaaPoista
  10. ihanii noi kaikki <3

    VastaaPoista
  11. ihania, mut ei musta hirveen halpoja... esim joku t-paita 20-30€, jostain ginasta saa kympillä?::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin toi on myös totta, tuolla vaan kuitenkin on paljon halvempi hintataso kuin esimerkiksi chicnovalla tai joissakin muissa nettikaupoiss!:D
      Mutta varmasti täältäkin löytyy ylihinnoteltuja tuotteita !

      Poista